Neas

Alla inlägg under februari 2011

Av Nea - 28 februari 2011 21:16

Ni som har Youtube-konton får gärna prenumerera på min kanal och kommentera! Ni andra kan bara titta & lyssna och sedan kommentera här!  

linneasjoglimt

Av Nea - 28 februari 2011 20:47

Owl City - Vanilla Twilight

Av Nea - 28 februari 2011 20:36

  

Av Nea - 28 februari 2011 20:18

Alla mina födelsedagar har varit toppen! Men jag måste nog säga att min favoritfödelsedag var när jag fyllde 10 år. Vet ni varför? Jo, för att jag fick för det första ta hål i öronen som jag hade tjatat så mycket på pappa med och sedan fick jag också min första egna mobil! Det var en rosa Motorola, ni ska bara vet hur glad jag blev och hur stolt jag kände mig som äntligen kunde ta hand om en egen mobil!   

Jag har säkert en bild på det någonstans, jo här är en:

  

Ni ser ju hur glad jag blev!


Vilken är din bästa födelsedagspresent?

Av Nea - 28 februari 2011 20:10

Idag var det pappas dag och han bestämde att vi skulle gå på bio! Gissa vilken film vi såg!? Just Go With It, den som jag, Selina & Filip såg i torsdags!  

Jag och Filip sa att den var riktigt rolig och att mamma & pappa också skulle gilla den, jag & Filip hade ju inget emot att se den igen. Vi hade med oss cola, godis och lite chips hemifrån. När vi gick hem igen regade det så nu sitter jag i min morgonrock och har på mig fluffiga strumpor PLUS tofflor! Mysigt!

Hoppas ni andra har haft en trevlig måndag!

  


/ Nea

Av Nea - 27 februari 2011 20:15

Danny - In The Club

Av Nea - 27 februari 2011 19:57

                  

Vad tycker ni ser sötast & godast ut?

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards